F.A.Q.

Podajemy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania:

  1. Jak umówić wizytę u adwokata?

    Uprzejmie prosimy o uzgadnianie telefoniczne terminów wizyt poprzez sekretariat Kancelarii. Możliwe jest spotkanie w godzinach dopołudniowych jak i po południu.

  2. Jakie są opłaty za prowadzenie sprawy lub za poradę prawną?

    Nasze stawki uzgadniane są indywidualnie w zależności od stopnia zawiłości sprawy, nakładu pracy oraz czasu przygotowania i trwania sprawy.

  3. W jakich godzinach pracuje Kancelaria?

    Kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00 (dyżur w środę w godz. 16:00 – 18:00). Aby mieć pewność skontaktowania się z konkretnym adwokatem lub aplikantem prosimy o telefoniczne uzgodnienie terminu wizyty.

  4. Dla kogo przeznaczone są dyżury adwokatów?

    W dni dyżurów, tj. w środy od 16.00 do 18.00, adwokaci przyjmują również osoby nie umówione na termin, według kolejności przybycia, w miarę możliwości czasowych.

  5. Czy można uzyskać poradę prawną telefonicznie?

    Kancelaria nie ma zwyczaju udzielania porad prawnych przez telefon, gdyż naruszałoby to zasadę rzetelności.

Kontakt

Kancelaria Adwokacka

ul. Nowowiejskiego 3
61 – 731 Poznań
tel. (61) 853 07 59, 853 07 55
tel. (61) 852 92 17. 852 92 18
kom. 601 79 80 04
fax (61) 853 29 94

kancelaria.michalscy@gmail.com

Godziny otwarcia: 8:00-16:00
Dyżur: środa 16:00 – 18:00

Prosimy o telefoniczne uzgadnianie terminów wizyt.
Więcej